Wat is de rol van mijn Viessmann-installateur?
Uw installateur staat in voor de correcte installatie van uw Viessmann-product. De factuur betaalt u volledig aan uw installateur. De cashback-aanvraag met uw promocheque doet u nadien via www.viessmann-cheques.be.
Hoe lang duurt het voor ik het geld van de cashback-actie ontvang?
De controle van uw aanvraag duurt maximaal tot het einde van de maand die volgt op de ontvangst van uw dossier, op voorwaarde dat uw dossier volledig in orde is. De terugbetaling gebeurt pas nadat u uw vakman volledig hebt betaald voor de uitgevoerde werken.
Waar vind ik het serienummer van mijn Viessmann-product (gascondensatieketel, oliecondensatieketel, warmtepomp, zonneboiler of waterontharder)?
Het serienummer bestaat uit 16 cijfers en u vindt het bovenaan en onderaan op het toestel. Ook op de verpakking of op de kaart voor de garantieverlenging staat het nummer. Deze kaart zit in de verpakking van het toestel.
Moet ik de serienummers van zonnepanelen of warmwaterboilers ingeven?
Nee, dat doet u alleen als u een zonneboilerpakket heeft gekocht.
Hoe verzend ik mijn dossier voor de cashbackactie?
Registreer na de installatie uw aankoop via www.viessmann-cheques.be en upload uw volledige dossier (chequenummer + installatiefactuur) op dezelfde website. De uiterste datum om uw dossier te versturen, staat vermeld op uw cheque.
Is de promocheque ook geldig bij aankoop van Viessmann materiaal in het kader van een "sleutel-op-de-deuraankoop"?
Neen, de promocheque is niet geldig bij aankoop van Viessmann-producten via een "sleutel-op-de-deuraankoop". Het voordeel van de promocheque zit immers al verwerkt in de voorwaarden van een sleutel-op-de-deuraannemer. Zonder officiële factuur van uw installateur, specifiek voor de verwarmingsinstallatie, is de cashbackactie niet geldig.
Is deze promocheque ook geldig voor de huurformule “Viessmann Comfort”?
Neen, de promocheque geldt niet voor de huurformule “Viessmann Comfort”.